fbpx

Techmax si cresterea vanzarilor cu 150%

Pentru ca ne place sa fim intr-o continua miscare, astazi continuam povestea DigitalPoint in Timisoara, alaturi de Techmax, un magazin de produse electrocasnice resigilate. Dupa lungi discutii am ajuns la concluzia ca afacerea se afla intr-o situatie deloc favorabila. Dar cum noi nu stim sa renuntam, am acceptat provocarea. Website, blog, SEO, content, sunt cateva dintre ingredientele de care am avut nevoie pentru a pune din nou pe picioare un business cu potential. Sa o luam pas cu pas:

Website makeover

Exista cazuri in care trebuie sa pui prima caramida la fundatia unui site sau situatii in care exista deja o constructie nesigura, care trebuie stabilizata sau chiar refacuta. Acesta din urma a fost si cazul Techmax. Website-ul exista deja, intr-o forma precara, deci era necesar sa ne ocupam de el intr-un timp cat mai scurt. Nu o sa mintim, a fost destul de munca, dar intr-un final, website-ul a fost imbracat in haine noi, gata sa dea ochii cu piata.

Fireste, totul a fost modificat si optimizat pentru a arata impecabil si in versiunea pentru mobil sau tableta. Astfel, clientul poate da scroll in voie si poate vizualiza categoriile de produse chiar si atunci cand sta la coada la supermarket.

A, B, C, D, SEO

Secretul pentru o agentie servicii SEO ca la carte consta in observarea si intelegerea modului in care oamenii cauta ceea ce au nevoie, in mediul online, si felul in care Google se hotaraste sa afiseze rezultate utilizatorilor. Este despre a pune mai multe lucruri laolalta pentru a decoperi oportunitati.

Relevanta, incredere, popularitate; ai nevoie ca aceste calitati sa iti caracterizeze website-ul, pentru a sti ca ai reusit. Succesul se naste din postarea regulata de content calitativ, care sa ofere user-ului satisfactia pe care o cauta, pe termen lung. Desi nu trebuie sa investesti financiar in SEO, pregateste-te sa investesti timp si efort in website-ul tau si in online marketing, daca iti doresti cu adevarat sa obtii trafic din motoarele de cautare.</p><p><br></p><p>

Content-ul nostru, cel de toate zilele

Un blog cu un articol postat cu trei luni in urma nu va reusi sa faca minuni pentru tine. Ai nevoie de content de calitate, relevant pentru specificul afacerii. Research la patrat! ar trebui sa fie motto-ul tau de acum inainte.

Blog-ul Techmax avea nevoie de o resuscitare urgenta, asa ca ne-am pus pe treaba. Dupa cum spuneam, am facut si inca facem research, deoarece tendintele si preferintele consumatorilor se schimba constant. Diferenta dintre produse resigilate si produse second hand sau Electrocasnicele eco friendly – cum sa contribui la salvarea planetei sunt cateva dintre titlurile articolelor care au fost publicate pe blog-ul Techmax. Am avut in plan sa facilitam intelegerea conceptului de electrocasnice resigilate, fata de care observasem o atitudine retinuta din partea potentialilor clienti.

WhatsApp, business?

Pentru ca ne plac accesoriile interesante, care vin in sprijinul business-urilor, ne-am luat din nou de mana cu WhatsApp Business. Ce mai, ne place pentru ca este un tool care asigura o experienta user friendly clientilor, prin oferirea de raspunsuri la intrebarile si nelamuririle acestora, totul intr-un timp foarte scurt. Este un must have pentru un website care se respecta.

Suntem modesti, dar stim sa apreciem un lucru bine realizat. Faptul ca vanzarile Techmax de pe site au crescut cu 150% nu poate decat sa ne confirme ca ceea ce am creat a fost exact ce avea business-ul nevoie pentru a-si ocupa locul binemeritat pe piata vanzarilor de electrocasnice noi si resigilate

Citeste si:

Palatul Brukenthal – file de poveste
Sezonul schimbarilor in Casa Lebada
Sezonul acesta se poarta design-ul, cu Banzai

4 thoughts on “Techmax si cresterea vanzarilor cu 150%

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *