fbpx

Capra Noastra – Eticheta Demo pentru o bere experiment

Capra Noastră este un proiect local, cu un portofoliu generos de beri artizanale, care nu se ia de berea vecinului, ci sustine antreprenoriatul si artizanatul. Dincolo de produs, brandul Capra Noastra inseamna prietenia dintre oameni si acceptarea diferentelor, ajutandu-i sa se imprieteneasca, sa puna cap la cap idei si concepte din lumi diferite si sa urască mai putin. Mai pe scurt, berea artizanala Capra Noastra scoate la iveala umorul iesenilor si aduce oamenii impreuna.

Design-ul etichetei face diferenta dintre un produs de succes si un produs care ramane în anonimat.

 Pentru aniversarea celor trei ani de existenta pe piata, Capra Noastră a creat o bere experiment, editie limitata, bere care avea nevoie, evident, si de o etichetă. Așadar, misiunea echipei noastre a fost aceea de a crea o eticheta dinamica, dar totuși minimalista, care sa incorporeze tot ce-a fost mai bun pe parcursul acestor ani, pe întreg portofoliul de produse.

Partenerii nostri doreau o eticheta diferita fata de ceea ce s-a creat deja din punct de vedere grafic, dar a carei personalitate sa se incadreze in acelasi specific umoristic tipic brandului. Cu alte cuvinte, Capra noastra dorea o eticheta inedita, unica, dar care sa nu creeze confuzie in preferintele consumatorilor actuali si loiali. 

Demo pentru o bere experiment

Probabil cel mai provocator aspect al acestui proiect a fost de a de a reuni intr-o singura eticheta toate celelalte produse, sub forma unui concept unitar. Asadar, pentru echipa noastra de design si grafica, proiectul Capra Noastra a insemnat cateva zile de brainstorming, in incercarea de a gasi acea idee inedita. 

Primul punct de atins a fost gasirea numelui care sa reflecte atat ideea de bere experiment si noutate, cat si faptul ca va fi editie limitata. Totodata, elementele grafice trebuiau sa faca referire si la aniversarea celor 3 ani de existenta pe piata. 

Analizand piata, am observat ca, in randul prducatorilor de beri artizanale pale ale care au la baza gustul puternic de hamei, se promoveaza acelasi clișeu: imaginea grafica a hameiului, care domină vizual intreaga eticheta, element care si-a pierdut in timp esenta si relevanta.

Asadar, ne-am indepartat de aceasta zona si am incercat sa gandim outside of the box

O eticheta care sa reflecte gustul puternic de hamei, dar fara sa contina vizual acest element

Am ales o grafica simpla, care sa reflecte spiritul independent si creativ al conceptului Capra Noastra, adaugand o serie de personaje usor caricaturizate si umoristice, reprezentative pentru o serie de beri din gama de produse cu identitate proprie ale partenerului nostru. Gustul sau de bere cu mai mult hamei, adica mai aromat si mai amar, dar placut, a fost ilustrat printr-un singur element de text, si anume ipl, redat cu un font jucaus. 

Astfel, am lasat acest produs sa-si spuna povestea prin intermediul unei etichete proprii, si aerisita vizual. La finalul procesului creator am frealizat o serie de teste de print pentru etichete, pentru a avea o imagine cat mai realista si unitara asupra produsului final. 

Intr-un final putem spune ca suntem mandri de rezultat si asteptam cu nerabdare colaborarea cu ocazia aniversarii a patru ani de Capra Noastra. Cheers!

Citeste si:

Techmax si cresterea vanzarilor cu 150%
Mulajele Inedite au nevoie de un website pe masura
Ristretto – sau despre cum vizualul face cat o mie de cuvinte
Digital Point
Author posts

Add comment: