fbpx

Ristretto – sau despre cum vizualul face cat o mie de cuvinte

De cate ori ai vazut un logo si l-ai asociat imediat cu un brand? De cate ori ai privit o imagine si te-ai gandit automat la afacerea careia ii corespunde?

Ristretto, restaurantul iesean din inima Copoului a pus pe masa un brand si un concept cu o lunga poveste in spate. Dar cum povestile nu sunt suficiente pentru ca o afacere sa isi atinga potentialul, am hotarat ca la Digital Point sa completam viziunea lor cu o noua perspectiva.

Pe langa branding, identitatea vizuala are o pondere mare in raspunsul la intrebarea „Cat de recognoscibil este brandul tau?” Atunci cand detii o afacere, iti doresti ca oamenii sa auda de tine. Este asta suficient? Daca te-ar si vedea? Cum ar fi sa ajungi in punctul in care oamenii, chiar daca nu sunt clientii tai, sa ti recunoasca business-ul doar dupa o imagine sau un logo?

Esti vazut, deci existi

In general, identitatea vizuala graviteaza in jurul logo-ului, deci acesta trebuie sa fie precum soarele in perceptia oamenilor despre tine. Logo-ul Ristretto era deja familiar clientelei din Iasi. Cum un sistem solar nu poate fi compus doar dintr-un singur corp, sunt necesare mai multe elemente pentru a epata. Fotografii, video-uri, iconite, afise, bannere, toate au fost planuite en detail.

Meniul este servit!

In cazul unui restaurant, produsele, si anume preparatele si bauturile, trebuie prezentate clientului sub forma unui meniu. Sortate dupa specific, cu lista de ingrediente si preturi alaturate, am acordat o atentie deosebita detaliilor, pentru ca forma finala sa vorbeasca despre felurile de mancare, cum ar putea face-o doar bucatarul sef. Fonturi alese cu grija si o incadrare armonioasa in pagina, gandite pentru pura placere vizuala a privitorului.

New year, new design

Putem spune ca seara de Anul Nou este cel mai asteptat moment al anului. Un astfel de eveniment a cerut crearea unui afis care sa incununeze eleganta si specificul localului. In cadrul echipei de design am stabilit conceptul. Am incercat prin fonturile, formele si culorile folosite sa surprindem cat mai bine eleganta si emotiile asociate cu acest  eveniment.

Social media – portretul tau in online

O pagina de Facebook care nu este pusa la punct nu iti va aduce prea multa vizibilitate, ce sa mai vorbim de clienti. Ghidandu-ne dupa ideea conform careia social media este cel mai mare trend-setter al prezentului, ne-am decis sa scoatem pagina de Facebook din conul de umbra. Am realizat fotografii, pe care, alaturi de texte, le-am integrat in postari regulate, menite sa atraga publicul.

In cazul unui restaurant, partea vizuala este cea care dicteaza tonul si cea care poate convinge daca preparatele si locatia sunt cele pe care clientul le va alege. Pe aceasta idee s-a cladit si pagina de Instagram, cu imagini si filmulete care sa indice standardele locatiei. Cum stim ca nu iti poti mentine directia fara continuitate, am pastrat constant in vedere ceea ce Ristretto a dorit sa transmita.

Vizualul, cartea de vizita care te recomanda

Atat tu, cat si afacerea ta, trebuie sa stiti ca procesul de promovare nu trebuie sa doarma niciodata. In cazul Ristretto am creat grafica pentru toate scenariile: carti de vizita, flyere, bilete, pliante pentru evenimente si afise. Fii mereu pregatit pentru a-i prezenta clientului afacerea ta, in toate formele.

Identitatea vizuala poate reprezenta cartea castigatoare in competitia dintre doua branduri. Nu poti dobandi notorietate doar prin text. Daca ne gandim la banner-ele stradale, ne gandim automat la viteza cu care o imagine ne poate transmite un mesaj. Comunicarea non-verbala poate ajunge intr-un timp extrem de scurt la destinatar, si ii poate ramane intiparita in memorie. Partea vizuala este cea care ii va oferi credibilitate afacerii tale. Nu trebuie doar sa spui ce poti face, ci trebuie sa si arati.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *