fbpx

Sezonul schimbarilor in Casa Lebada

Ne place sa credem ca scriem o poveste reusita  cu fiecare colaborare de care avem parte, o poveste pe care suntem dornici, de fiecare data, sa o impartasim si cu tine. Lebada din povestea noastra nu este nici pe departe iesita din scrierile lui Hans Christian Andersen. Lebada pe care o cunoastem noi avea nevoie de website, design, articole si social media pentru a spori succesul produselor Casa Lebada. Iata capitolele povestii noastre:

Bannere

Am creat bannere pentru gama auto, gama construct si gama clean. Echipa de design a ascultat indicatiile si dorintele partenerului si s-a pus pe treaba, proiectandu-si initial, in minte, cateva posibile idei, potrivite conceptului. Crearea unui banner este o joaca de copii daca urmezi niste pasi bine stabiliti si daca iti pui imaginatia la contributie. Ne-am gandit unde va fi expus banner-ul si am ales dimensiunile din start, chiar daca le puteam modifica si pe parcurs. Urmatorul pas a constat in alegerea unui fundal si a unor elemente vizuale, culori, texturi, si bineinteles, un mesaj potrivit. Toate aceste hotarari au fost luate avand constant in minte specificul business-ului si scopul de a capta atentia publicului. La sfarsit ne-a mai ramas doar sa exportam banner-ul in formatul dorit si sa ne bucuram de rezultat.

Design etichete

Ne plac extrem de mult produsele calitative ale producatorilor locali, dar daca ambalajul nu subliniaza utilitatea acestora, exista o problema. Casa Lebada avea nevoie de un touch fresh, care sa puna intr-o lumina noua produsele proprii. Asa a pornit crearea unor noi etichete pentru lacuri, vopsele si dezinfectanti. Design-ul abordat a fost unul simplu, gandit sa cuprinda numele produsului, logo-ul casa Lebada, ingredientele si cateva informatii de interes general.

Vorbind de logo, Lebada avea nevoie de putina culoare care sa ii reprezinte personalitatea, astfel ca imaginatia ne-a impins la crearea mai multor variante, dintre care am ales mai apoi optiunea cea mai potrivita pentru fiecare mediu in parte: social media, website, eticheta produse.

In the making

Pentru ca ne vin idei pe banda rulanta, nici munca nu se opreste niciodata. In prezent lucram la conceptul pentru etichetele unei editii limitate de produse, deci stai pe aproape daca esti curios de rezultate.

Articole

Cu siguranta scrisul este mama invataturii, si tocmai de aceea scriem zilnic. Nu suntem noi cei mai priceputi mesteri in ale zugravitului, dar suntem mesteri in ale scrisului. Ce noroc ca un asemenea tip de business este extrem de ofertant, detinand o gama larga de produse despre care poti scrie. Ai grija, totusi, vrei sa postezi continut nou, nu informatii care pot fi gasite la tot pasul.

Tinand cont de gama de produse din oferta, ne-am axat pe informatii si sfaturi legate de design-ul interior, cat si produse de curatenie si dezinfectanti.

Social media

Cum mai bine de jumatate din populatia globului este prezenta pe seocial media, tu de ce nu ai fi? Statisticile arata cum 60% dintre utilizatorii Instagram sustin ca descopera brand-uri noi prin intermediul platformei. Gandeste-te cum ar fi daca oamenii ar lua in considerare doar afaceri pe care le cunosc de pe retelele de socializare. Tu si brand-ul tau v-ati afla pe lista norocosilor? 

In prezent, social media reprezinta o alegere naturala pentru a ajunge la potentiali cumparatori. Ne-am asigurat ca Lebada este prezenta in online pe retele precum Facebook, Instagram sau Linkedin, unde postam in continuare content relevant si calitativ, specific acestui tip de business.  

Promotii

Reducerile sunt o modalitate rapida de a atrage cumparatori. Cu siguranta captezi atentia unei persoane daca ii spui ca poate economisi bani, atunci cand achizitioneaza un produs. Reducerile nu ajuta doar cumparatorii, ci si business-ul tau. Este un pas mic de la reducerea unor preturi la imbunatatirea reputatiei, si de aceea am creat pagina cu promotii, unde achizitionarea produselor dezinfectante poate aduce discount-uri considerabile potentialilor cumparatori. Cui nu ii plac promotiile?

Credem ca am reusit sa scriem o poveste destul de reusita, daca este sa ne luam dupa rezultatele favorabile pe care le-am obtinut de pe urma colaborarii cu brand-ul Casa Lebada. Ne plac proiectele care ne solicita imaginatia si ne imping inspre a invata cat mai mult si a deveni cei mai buni. Daca Lebada este fericita, si noi suntem multumiti.

Share:
Digital Point
Author posts

Add comment: