fbpx

Povestea lansarii brand-ului No Stress

Stresul reprezinta una dintre cele mai mari dileme ale societatii contemporane. Fie ca lucrezi intr-un mediu corporate, esti student sau poate freelancer, cu siguranta te-ai confruntat pana acum cu episoade de stres intens, fie inainte de un examen sau poate in timpul unui interviu. Deoarece isi doresc sa reduca din grijile si greutatile oamenilor, cei din echipa No Stress au venit cu ideea unei afaceri care comercializeaza produse in special ulei pe baza de CBD, care sa destreseze chiar si cele mai incruntate frunti. Pentru ca a pornit de la 0, No Stress a avut nevoie de un demers in forta. Ramai alaturi de Digital Point, pentru a vedea ce am reusit sa cream impreuna.

Conceperea logo-ului

Ce poate spune mai bine „relaxare”, decat un urs panda? Prin natura lor adorabila, inofensiva si lipsita de griji, ursii panda au reprezentat sursa de inspiratie pentru logo-ul nou nascutului brand, No Stress. Impreuna cu batul sau de bambus, ursul panda No Stress denota timp liber, relaxare si buna dispozitie, stari pe care fiecare consumator al produselor le poate experimenta. 

Conturarea ambalajului de produs

Chiar daca dispui de un produs calitativ, daca povestea ta nu include si un ambalaj pe masura, cel mai probabil nu se va vinde. Cei de la No Stress au stiut inca de la inceput ce isi doresc de la produsele lor, asa ca designerii nostri si-au pus condeiele si mintile la contributie, pentru a crea cel mai potrivit ambalaj. Nuantele de verde inchis se imbina armonios cu auriul in gradient, oferind privitorului imaginea unui produs calitativ, chiar premium. Logo-ul si-a gasit si el locul in peisaj, intregind ansamblul, alaturi de font si informatiile necesare.

Crearea site-ului

Un brand nou își dorește să vândă, își dorește expunere și notorietate. Atunci cand nu dispui de un magazin in format fizic, magazinul online este cel care poate stabili succesul afacerii tale. Site-ul No Stress a fost creat de catre noi cu ajutorul unui template si personalizat pentru a se mula pe specificul produselor. Ai parte de magazin, blog, sectiune de contact, dar si o pagina cu informatii utile. Ce am adaugat in plus? Un sistem de bonusare, menit sa ofere cumparatorului o rasplata pentru alegerea facuta. Cum functioneaza? Daca alegi sa comanzi de pe No Stress produse in valoarea de 100 de lei, primesti in schimb 10 puncte, care pot fi folosite pentru a obtine 10 lei reducere la urmatoarea comanda.

Prezenta social media

Paginile de social media, precum cea de Facebook sau Instagram au fost create si ele de la zero. Stiai ca peste 60% dintre utilizatorii de Instagram sustin ca au descoperit brand-uri noi prin intermediul platformei? Pe aceasta premisa ne-am bazat pe noi atunci cand am inceput sa conturam prezenta No Stress in social media. Am organizat și primul giveaway pentru a familiariza publicul cu produsele CBD si specificul brand-ului.

Noi spunem ca inceputul este unul mai mult decat promitator, asa ca ne dam silinta in continuare, pentru ca brand-ul No Stress sa aiba parte de succesul pe care il merita.  Ulei CBD romania de la Nostress

Citeste si:

Totul despre magazinul online Accemob Grup din Republica Moldova

Vezi ce magazin online am creat pentru Banzai!

Techmax si cresterea vanzarilor cu 150%

One thought on “Povestea lansarii brand-ului No Stress

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *