Suntem mereu gata pentru noi provocari si acceptam cu mare drag orice fel de proiect care ne scoate din zona noastra de confort. De data aceasta a fost vorba despre segmentul de anticariat sau carti, unul complet nou pentru palmaresul si experienta Digital Point. Esti curios sa afli care au fost problemele cu care ne-am luptat si cum am depasit si remediat situatia? In acest caz te invitam sa ramai alaturi de noi si sa lecturezi cate ceva despre situatiile cu care se confrunta o agentie de marketing online din Iasi.
Cum a inceput totul?
Cum toate au un inceput, colaborarea noastra cu Anticariat Logos a pornit in luna iunie 2021. In aceasta perioada existau probleme majore, cauzate de colaborarea defectuoasa cu o companie de marketing contractata, care avea ca obiective dezvoltarea de site nou si crearea de campanii. In doar 3 luni, Anticariat Logos a reusit sa scada pe pagina 7 in cautarile Google pentru cuvintele cheie „anticariat online”, fiind pozitionat initial pe pagina a treia. Aici am intervenit noi!
Cum am procedat?
In urma unei lungi discutii care a avut drept scop cunoasterea segementului si aflarea viziunii noului nostru partener, am inteles ca vanzarile scazusera cu 50%, fapt care fusese cauzat de partea de SEO, deoarece site-ul nou nu avea vizibilitate, deci nu performa conform asteptarilor.
Deoarece nu era timp de pierdut, ne-am pus rapid pe treaba si am identificat 3 piloni care trebuiau imbunatatiti cat mai rapid:
-SEO;
-Crearea de campanii Google ADS si Facebook ADS;
-Crearea de content.
SEO
Dupa ce am analizat concurenta si site-ul anticariatlogos.ro am identificat greseli majore pe partea tehnica si pe cea de content, cuvinte cheie, meta description, meta title etc.. In primele doua luni ne-am focusat pe a repara greselile, iar in urmatoarele ne-am axat pe crearea de content de calitate. Astfel, in 4 luni am reusit sa readucem Anticariat Logos pe prima pagina in cautarea cuvintelor cheie „anticariat online”. Agentie servicii seo, Digital Point.
Crearea campaniilor Google ADS si Facebook ADS
Paralel cu SEO am creat si am optimizat campanii pe Google ADS si Facebook ADS. Astfel am reusit sa ajungem la costuri ideale, spunem noi, pentru aceasta nisa si vanzari pe masura. Cresterea rezultata din campanii, in primele 3 luni, a fost de 110%, iar traficul pe site a ajuns la aproape 10.000 de utilizatori pe luna, 50% fiind din Google ADS (care a inglobat Google Merchant, Google search, remarketing etc) si 20% din Facebook.
Creare de content
Consideram ca intr-o companie care se promoveaza online si nu numai, partea de content reprezinta un aspect vital. Astfel, am demarat procesul de schimbare, incepand cu home page, blog, descrieri si restul continutului, pentru ca experienta utilizatorilor sa fie cat mai frumoasa.
La ce concluzie am ajuns?
Prieteni, aveti mare grija atunci cand selectati o companie de marketing, deoarece puteti intampina aceleasi probleme pe care le a avut si Anticariat Logos.
P.S.: Daca iti doresti si tu rezultate si o colaborare cu o companie care depune suflet, apeleaza cu incredere la DigitalPoint, agentia de marketing online din Iasi, si vei fi placut surprins!
Citeste si:
Povestea lansarii brand-ului No Stress
Website-ul Complexului Sunrise – introducere in lumea organizarii evenimentelor
2 thoughts on “Cum am readus Anticariat Logos in topurile cautarilor”