Proiectul a demarat in decembrie 2021 iar primele rezultate au putut fi observate deja in luna ianuarie, respectiv februarie 2022. In urma analizei preliminare am depisat multe detalii care nu erau conforme, ceea ce ne-a demonstrat ca nu este timp de pierdut, deci ne-am pus pe treaba. Chiar daca partenerul, Divine Bijoux, avea deja un site functional noi am dat peste aspecte care cereau a fi imbunatatite. Strategia noastra a inclus aceste modificari in planul de actiune dupa 3 luni de promovare, deoarece existau aspecte mai importante.
Care au fost obiectivele propuse de catre Digital Point pentru Divine Bijoux?
- Cresterea vanzarilor;
- Cresterea notorietatii;
- Cresterea ratei de conversie;
- Cresterea traficului pe site;
- Imbunatatirea website-ului;
- Crearea content-ului de calitate.
Care au fost problemele depistate?
- Site-ul nu era indexat de catre Google;
- Campaniile pe Google Ads nu performau si erau gresite;
- Pe social media nu exista content captivant.
Primul pas a constat in stabilirea potentialilor clienti, analiza concurentei si a pozitiei partenerului pe piata. Astfel am constatat faptul ca majoritatea clientilor sunt persoane intre 30 – 45 ani, care petrec cel mai mult timp pe Facebook si persoane casatorite, care au copii peste 10 – 15 ani. Dupa identificarea potentialilor clienti am dezvoltat o strategie de comunicare si o strategie de vizual care sa nu fie doar atragatoare, ci si eficienta.
Pasul doi a fost sa indexam site-ul integral pe motoarele de cautare Google si Bing. Tot pe acest segment ne-am ocupat de crearea pe site a unei pagini de blog, cu scopul crearii content-ului de calitate dar si pentru a creste viteza vizualizarii de catre crawler-ii Google ai site-ului. Totodata lucram intens si la partea de agentie servicii SEO, pe segmentul de titluri, cuvinte cheie si multe alte aspecte legate de partea tehnica a SEO.
Pasul al treilea a avut ca scop dezvoltarea campaniilor pe Google Merchant, Google Search, Youtube si reclame dinamice. Chiar daca bugetul de reclame este unul destul de redus, am reusit sa avem performante chiar din prima luna, unde am avut un ROAS de peste 10%.
Intr-un final am inglobat in paralel cele mentionate mai sus: am inceput crearea de content pe toate platformele partenerului, Facebook + Instagram si Website, pentru a capta atentia potentialilor clienti si pentru a creste notorietatea brandului. Astfel, in primele doua luni am reusit sa crestem rata de engagement cu 250% si traficul pe site cu 1500%. De remarcat ca acest trafic a fost si este unul de calitate, care nemijlocit a adus vanzari. La momentul actual monitorizam cu atentie traficul pe Google Analytics pentru a reusi sa identificam toate aspectele legate de clienti si potentiali clienti.
In perioada urmatoare ne-am propus sa ajustam site-ul atat pe desktop cat si mobile, pentru a creste rata de conversie si a avea un site 100% functional, atractiv si inovativ. In plus, avem in plan dezvoltarea unei strategii de newslettere cu ajutorul careia sa fidelizam clientii actuali.
In concluzie, daca doresti ca site-ul tau sa performeze, nu este suficient sa inlocuiesti doar o singura piesa. Sunt necesare multiple schimbari pentru ca puzzle-ul sa ofere o imagine clara la final. Daca vrei ca si site-ul tau sa vanda, suntem aici pentru a te ajuta! Agentie marketing online Digital Point.
Citeste si:
Cum am obtinut ultra rezultate SEO alaturi de Ultra Cleaning
One thought on “Cum am crescut cu 500% vanzarile pentru Divine Bijoux?”