fbpx

Transformarea Casa Lebada din trecut, pana in prezent

Parcursul unui brand pe piata are intotdeauna parte de suisuri si coborasuri, si exact acesta a fost si cazul Casa Lebada. De la lansarea brand-ului, din anul 1993 si pana in prezent, firma s-a bucurat de perioade de glorie, dar s-a confruntat si cu momente de cumpana. Povestea de astazi cuprinde etapele parcurse de catre Casa Lebada de la inceputul colaborarii cu agentia de marketing Digital Point.

Magazin online

Desi Casa Lebada se bucura de vanzari prin intermediul distribuitorilor locali, momentul cerea nevoia unei binemeritate schimbari. De aceea, s-a ajuns la concluzia ca este necesara crearea unui magazin online, prin intermediul caruia brand-ul si produsele marca proprie sa ajunga mai repede si mai usor la viitorii clienti. Mai mult, procesul a implicat o schimbare la 180 de grade a design-ului site-ului, pentru crearea unei experiente mai bune, dedicata utilizatorilor.

Imaginea social media

In prezent social media dicteaza in mare parte reusita unui brand in mediul online. Desi exista, prezenta online a Casa Lebada nu aducea rezultatele dorite, deci era timpul pentru o transformare. Pagina de Facebook a fost adusa de la un numar de 3.900 de followers, la 12.000, prin intermediul unei strategii de content bine pusa la punct de catre specialistii in domeniu, de la Digital Point.

Paginile de Instagram și Google My Business au fost clădite de la zero, prin construirea unei imagini reprezentative pentru brand-ul Casa Lebada. La momentul actual, prezenta in social media este marcata de postari regulate, cu continut interactiv si interesant pentru public.

Giveaway

Pentru a rasplati clientii fideli, a fost pusa in aplicare organizarea unui giveaway prin intermediul social media. Prin oferirea unor premii sugestive si atractive, activitatea concursului a adunat un milion de iubitori ai brand-ului pe Facebook.

Publicitate outdoor

Ce este de facut atunci cand iti doresti sa ajungi la oameni, in afara mediului online? Prezenta in mediul offline a Casa Lebada a fost marcata prin intermediul publicitatii outdoor. De la bannere stradale, pana la grafica si design-ul pentru o statie de autobuz, care sa marcheze lansarea unui produs nou, unic pe piata, Gelul de Maini Dezinfectant cu Efect Racoritor, Casa Lebada s-a facut remarcata in randul brand-urilor iesene prin idei si concepte inedite.

Imaginea produselor

Fireste, pentru ca produsele unui brand sa poata tine pasul cu cerintele prezentului, era nevoie de haine noi. De aceea, au fost create etichete noi pentru dezinfectantii si produsele din Gama Clean, Casa Lebada. Au fost realizate si fotografii de produs, care au fost incarcate pe site si utilizate pentru grafica.

Construirea imaginii in presa

Pentru a propaga imaginea pozitiva pe care Casa Lebada a dobandit-o de-a lungul timpului, s-a apelat la unul dintre ziarele locale, pentru publicarea de articole si bannere. In acest fel, mai multe categorii ale publicului au ajuns sa se familiarizeze cu produsele si brandul, si sa aiba incredere in acestea.

Parcursul brand-ului Casa Lebada nu a fost unul usor, dar a adunat, pe parcurs, extrem de multe satisfactii. Prin intermediul unor produse bine puse la punct, cat si cu ajutorul unei strategii de marketing atent gandita, Casa Lebada se bucura astazi de un renume in palmaresul brand-urilor locale de succes.

Digital Point
Author posts

Add comment: