DigitalPoint este compania de marketing pe care vrei să o alegi dacă dorești ca afacerea ta să crească, să atragă noi clienți și să păstreze clientela fidelă. Sigur, toate companiile pot scrie despre ele însele ce vor, dar noi venim și cu exemple concrete. Astăzi, hai să analizăm o afacere tânără ce va deveni în scurt timp de succes – Underground Barber Shop.
Ce este Underground Barber Shop?
Înainte de a vedea ce am introdus noi în strategia băieților de la Underground Barber Shop hai să aflăm ce oferă aceștia. Underground este un barber shop din Iași, situat foarte aproape de centrul orașului, pe Strada Cuza. Ei oferă servicii de înaltă calitate la prețuri avantajoase într-o atmosferă incredibil de relaxantă.
Branding
Pentru cei care nu sunt destul de familiari cu acest concept, brandingul reprezintă designul global al unei companii combinat cu promovarea companiei, a serviciilor și a produselor sale. Până să apeleze la serviciile Digital Point, Underground Barber Shop s-a bazat în special pe ‘word of mouth’, adică pe răspândirea informației prin viu grai, și pe un cont de Facebook operat de ei.
Contul de Facebook era singura metodă prin care Underground Barber Shop a ales să se facă mai cunoscut în comunitatea online. Se postau în principal poze și filmulețe cu frizuri și modele. Însă pentru ca brandingul să funcționeze trebuie efectuate postări frecvente și pe medii online diverse pentru a garanta o prezență online constantă, vizibilă pentru potențialii clienți.
Rebranding – introducerea Digital Point în ecuație
Rebranding-ul este o strategie de marketing folosită atunci când este necesară o transfuzie de vitalitate într-o afacere. Underground Barber Shop a ales Digital Point pentru serviciile de marketing online, așa că hai să vedem ce s-a schimbat.
În primul rând, am creat un logo fresh, care să exprime exact ce reprezintă acest barber shop. Apoi, am mărit expunerea online a Underground Barber Shop prin crearea unui cont Instagram (@undergroundbarber.shop) de la zero. Instagram este un mediu online în continuă creștere, iar acest lucru însemna potențial nerevendicat de Underground Barber Shop până acum.
Am ales un stil interesant pentru contul IG, care să scoată în evidență Underground Barber Shop față de competitori. Trecând mai departe, odată ce a fost pusă la cale o strategie pentru prezența online a celor de la Underground, am trecut la treabă.
Acest lucru a presupus crearea de conținut în mod constant. Practic, imaginile început să treacă printr-un proces de design grafic, crescând calitatea vizuală a conturilor de Facebook și Instagram.
Creșterea calitativă a aspectului vizual pentru Underground Barber Shop a fost corelată cu descrieri bine gândite, care să acționeze într-un mod ‘call to action’, să motiveze clienții să aleagă acest barber shop.
Concluzii
A trecut foarte puțin de când Underground Barber Shop a început parteneriatul cu Digital Point, așa că nivelul de creștere nu este încă demn de menționat. Totuși, strategia pe care am pus-o la punct începe să dea roade.
Vom continua să îmbunătățim imaginea afacerii, vom atrage noi clienți prin campanii de marketing bine gândite, iar Underground Barber Shop va deveni opțiunea principală atunci când vei căuta ‘cel mai bun barber shop din Iaşi’.