De multe ori se întâmplă ca rutina să-și arate fața atunci când vorbim de domeniul creativ. Inevitabil, te ia prin surprindere, fără să vrei. Realizezi că faci același lucru de ceva timp, iar clienții tăi încep să dea semne de nerăbdare. De aceea, o minte deschisă la nou este exact ceea ce trebuie pentru a păstra lucrurile proaspete.
De ce un quest?
Ne-am gândit ‘oare cum am putea noi promova mai bine brandul Banzai?’ și am decis să ieșim din tipar puțin. O activitate în aer liber care ar îngloba o diversitate de sarcini este foarte atrăgătoare pentru oameni în general, deoarece reprezintă ceva neașteptat, surprinzător pentru un brand care comercializează semințe și alune, printre altele.
Asociind brandul Banzai cu un joc interesant și incitant va face ca subconștientul clienților să aleagă aceste produse față de cele banale ale concurenței. Dacă potențialii clienți care au luat parte la eveniment au avut parte de o experiență grozavă, vor rămâne cu amintiri plăcute, iar alegerile lor în materie de snack-uri vor avea în prim-plan Banzai drept rezultat.
Scopul questului
Practic, Summer Crunch Quest a fost o modalitate prin care am vrut să promovăm brandul Banzai și să introducem produsele Leo D’or, noutatea adusă de Banzai pe piața din România.
În ce a constat acest eveniment?
În primul rând, am organizat un joc (quest, misiune) care a presupus răspândirea unor checkpoint-uri în cadrul parcului Copou. Fiecare checkpoint avea o întrebare pentru concurenți, răspunsul trebuind a fi dat la următorul checkpoint. Cine termina primul, câștiga premiul cel mare.
Apropo de premii, Banzai Romania a asigurat tricouri, căni, carnete, tot felul de produse personalizate, iar premiul cel mare a fost un Smart Watch. Evident, introducerea premiilor în eveniment a avut drept scop atragerea câtor mai mulți participanți.
Calitatea a primat
Am ales să promovăm acest eveniment prin postări constante pe Social Media, în principal. Am creat grafică specială, iar textele au trebuit să completeze mesajul transmis de conținutul grafic. Am analizat activitatea utilizatorilor de Facebook pentru a programa postările la durate optime.
Apoi, am realizat afișe informative pe care le-am distribuit prin Iași, mai ales în zona Copou. Deasemenea, am creat roll-up-uri și flag-uri cu identitatea Banzai și Leo D’or tocmai pentru ca oricine traversa zona să rămână cu brand-urile întipărite în minte.
Concluzii
Fiind primul astfel de eveniment organizat împreună cu Banzai, au fost câteva ‘sughițuri’ organizatorice. Totuși experiența per total a fost una reușită, evenimentul fiind o distracție pentru toată familia, devenit apreciat de toți participanții (mai ales de cei premiați). Rămâne de văzut în perioada următoare cum se va traduce reușita evenimentului în creșterea Banzai. Snackuri online de la Banzai Romania.