fbpx

Digital Point – De la Accemob la Z

Fiind deja un lider în Moldova, pe piata vanzarii accesoriilor pentru mobilă si mobilier, Accemob a reusit nu demult să isi faca simtită prezenta si in orasul Iasi. De asteptat, schimbarea de peisaj a adus cu sine si necesitatea unei schimbari de viziune, tactica si strategie. Accesorii mobila de la Accemob.

Pentru ca la Digital Point stim sa ascultam dorintele si nevoile clientilor, pentru ca mai apoi sa le putem transpune in realitate, am aparut în peisaj si am venit in ajutorul Accemob, cu dorinta de a ajuta firma sa se fixeze pe harta pietei din Romania. Pentru asta ne-am ocupat in mod expres de partea de SEO, pentru a porni cu o baza solida, de la partea de optimizare tehnica, pana la cea de optimizare off page, cand vine vorba de atragerea de linkuri.  Hai sa iti spunem mai multe despre ce am facut!

Strategia de marketing

Lipsa unei strategii bine puse la punct stopa procesul de dezvoltare al afacerii si ingreuna rezolvarea problemelor. Cum am procedat noi? 

In prima instanta am creat o strategie de marketing. „Cum mergem?”, „Pe unde mergem?” si „Prin ce mijloace?”, au fost intrebarile pentru care am stabilit un raspuns, inca de la bun inceput, alaturi de partener. Ne-am pus mintile la contributie si am conturat pasii celui mai bun „plan de atac”.

Social media

Dacă intrebi in stanga si in dreapta, probabil auzi ca fara social media nu prea existi in prezent. „Unde social media nu e, nimic nu e!”

Din nefericire, prezenta existenta in social media nu aducea rezultatele sperate. Desi exista o pagina de Facebook si una de Linkedin, continutul postat nu reusea sa transmita clientilor potentialul firmei. Cresterea notorietatii pe social media a implicat crearea si postarea de continut relevant, care sa respecte directia pe care Accemob a dorit sa o urmeze. Totodata, am cazut de acord ca o pagina de Instagram va creste vizibilitatea, implicit, numarul de clienti. 

Web site

Stim deja, cum probabil ca ai aflat si tu, ca termenii „afacere de succes” si „site web” nu prea mai pot trai unul fara altul. Ne-am pus pe treaba si am creat pentru Accemob un site care sa contina tot ce este necesar pentru facilitarea experientei clientilor, ca de exemplu:

  • Categorii de produse – un meniu care prezinta toate categoriile de produse grupate pentru a permite o accesare rapida
  • Contul meu – istoric comenzi, adrese, facturi, totul la indemana
  • Chat bot – WhatsApp Bussiness – posibilitatea de a solicita in timp real informatii despre produse, doar printr-un mesaj
  • Integrare transport – calcularea imediata a valorii transportului în functie de greutatea coletului, dar si posibilitatea de urmarire a comenzii prin intermediul ID-ului

SEO

Da, rezultatele nu au fost imediat vizibile. Chiar si asa, optimizarea pentru motoare de cautare, SEO, a fost una dintre tacticile abordate pentru cresterea in timp a fluxului de vizitatori pe site, implicit, pentru cresterea numarului de clienti.

Versiunea mobile

Si pentru tine a devenit smartphone-ul o extensie a mainii? Cum device-ul mobil este indispensabil pentru majoritatea, am stabilit ca site-ul trebuia sa fie obligatoriu disponibil intr-o versiune mobile friendly. Astfel, vizitatorii au putut naviga foarte usor printre produse si au putut plasa comenzi cu minimum de efort. Super simplu!

Logo

Fireste, nu am neglijat crearea unui logo potrivit, fiind absolut necesar pentru a completa noua imagine Accemob. Departamentul grafic a luat in calcul toate ideile noastre si s-a pus pe treaba. 

Trasat cu linii dure, specifice business-urilor din domeniul constructiilor, mobilierului sau accesoriilor, logo-ul intruchipeaza somptuos literele A si M, initialele brand-ului. Paleta de culori este una modesta, compusa dintr-o nuanta puternica de albastru, aplicata fontului, si fundalul alb. Contrastul astfel creat surprinde placut privitorul, inspirandu-i ideea de profesionalism si seriozitate. Aspectul „colturos” trimite cu gandul la un obiect cu 4 picioare, situat pe o suprafata plana, asemenea unuia construit de om. Prin simplitatea sa, logo-ul reuseste sa surprinda perfect ideea de clasic și elegant din spatele Accemob.

Concluzii

In domeniul nostru de activitate am invatat ca ideile bune nu sunt suficiente pentru ca o afacere sa fie prospera. La fel, in cazul Accemob, a fost nevoie sa stabilim pas cu pas, o ordine clara, pentru a sti cu exactitate incotro ne indreptam si prin ce mijloace. Pe parcurs, le-am oferit exact ceea ce aveau nevoie pentru ca afacerea lor sa ia amploare. 

Noi ne punem in continuare talentul la treaba, pentru ca Accemob sa devina alegerea pe care vei vrea sa o faci de acum inainte, in materie de accesorii pentru mobila si mobilier. Manere mobila de la Accemob

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *