fbpx

Despre colaborarea noastra cu Rejob/ Identitatea de brand- proiectul Rejob

De ce este atat de importanta identitatea de brand?

Identitatea brandului este esentiala pentru succesul afacerii dumneavoastra indiferent de aria in care acesta activeaza. Foarte multe persoane considera eronat ca identatea de brand presupune un simplu retus al vizualului si o armonie estetica. Este, intr-adevar, important si acest aspect intrucat reprezinta o prima impresie si in cele mai multe cazuri primul sau unicul contact pe care clientul il are cu afacerea dumneavoastra.

Cu toate acestea, crearea unei identitati de brand presupune ca in fiecare element de identitate sa regasim valorile, misiunea, viziunea brandului dumneavoastra. Fiecare componenta trebuie sa fie sugestiva si simbolica pentru a se imprima in mintea consumatorului, pentru a va diferentia de competitie si pentru a forma o perceptie pozitiva care sa rezume, de sine statatoare, esenta brandului.  

La Digital Point stim cat de importanta este crearea si retusarea imaginii de brand, astfel ca urmarim ca fiecare colaborare sa fie una eficienta si deschisa in comunicare pentru ca echipa noastra sa inteleaga brandul ca entitate si pentru a-l reprezenta asa cum trebuie. Unul dintre proiectele pe care le-am realizat in ultimul timp este cel de la Rejob.

Cine este Rejob?

Rejob este o companie cu sediul in municipiul Iasi, specializata in recrutarea si plasarea fortei de munca in Germania, ce ofera consultanta si consiliere de cariera cetatenilor din Romania, Republica Moldova si Ucraina. Acestia personalizeaza ofertele de munca dupa preferintele si criteriile viitorului angajat, cu care poarta discutii pentru a-i defini profilul de munca.

Ce a presupus colaborarea cu noi?

In momentul in care echipa Rejob ne-a contactat, acestia nu aveau vizibilitate online. Desigur ca in ziua de azi, un brand fara prezenta digitala, nu va avea notorietatea de care are nevoie pentru a fi de succes. Intelegand aceasta necesitate, Rejob a apelat la noi pentru a le crea un site care sa ii reprezinte.

Fiecare colaborare a noastra incepe cu un brief de client, de unde preluam fiecare cerinta, intelegem brandul ca identitate si-i conturam imaginea in functie de fiecare detaliu. Astfel ca pentru Rejob am creat un website cu un design clar, simplist, usor de navigat si care sa transmita clar misiunea, valorile, domeniile de activitate si informatiile de contact.

Logoul

 Logoul este, desigur, unul dintre cele mai importante elemente de identitate de brand. Daca afacerea dumneavoastra ar fi o persoana, logoul ar fi chipul. Din punct de vedere cromatic, logoul este format din o culoare si o nonculoare, respectiv verde si negru. Simbolic, verdele are mai multe insemnatati, fiind un cunoscut reprezentant al prosperitatii, al dezvoltarii si sigurantei. Rejob urmareste sa creeze si ofere conexiuni care sa fie raportate la aceste valori. Dupa cum sugereaza si numele, Rejob asigura unui angajat joburi in domeniile care i se potrivesc atat din punct de vedere profesional, cat si personal. Logoul creat de noi, astfel, insumeaza aceste idei si valori: profesionalism si eficienta pentru a asigura celor care cauta joburi un loc intr-o companie care sa li se potriveasca, oportunitati de reangajare cu beneficii si salarii ofertante si facilitare a intregului proces.  

Manual de identitate

Un ghid de brand contine un set de instrumente, standarde si reguli cu privire la modul de utilizare a elementelor de branding, cum ar fi logo-ul, culorile si tipografia. Acopera toate elementele de identitate ale unei companii.

De ce este necesar ca brandul tau sa aiba un manual de identitate?

Manualul de identitate functioneaza ca un ghid pentru toti cei asociati sau care se vor asocia cu brandul dumneavoastra– angajatii interni, partenerii si afiliatii – toti trebuie sa fie pe aceeasi pagina in ceea ce priveste intelegerea identitatii brandului, a activelor marcii in sine si a utilizarii adecvate a acestora. Ghidurile de brand sunt o resursa utila in timpul integrarii, re-brandingului si infiintarii unei noi companii. Ghidul de brand ajuta la usurarea acestor procese, deoarece ajuta la defalcarea marcii si la modul in care aceasta poate fi comunicata clientilor actuali si potentiali din publicul tinta. Avand un set de reguli si standarde, va permite sa comunicati o identitate consecventa a marcii pe toate mediile. Iata cateva elemente din manualul de identitate pe care l-am creat pentru cei de la Rejob.

 

Crearea identitatii si prezenta digitala reprezinta primii pasi pe care brandul tau trebuie sa ii faca pentru a avea succes. La Digital Point oferim un pachet integral de servicii nu doar pentru acest prim pas, ci si pentru a mentine, optimiza, promova si ajunge impreuna la rezultatele dorite. Apeleaza la noi pentru ca brandul tau sa atinga obiectivele pe care ti le-ai propus!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *