fbpx

Bman – cum am creat povesti cu si despre stil

„Ce pantaloni mi se potrivesc?”, „Sa port geaca sau palton?” sau „Trebuie sa imi asortez cravata cu camasa?”, sunt cateva dintre intrebarile pe care da, chiar si le pun barbatii din cand in cand. Astfel s-a nascut Bman, din dorinta de oferi raspunsuri si a invata populatia masculina despre importanta stilului vestimentar. Bman si-a dorit o agentie servicii seo de calitate unde am pus umarul, astfel sa ajuga pe primele pozitii in motoarele de cautare.

In prezent, informatia despre moda masculina este putina si nu foarte relevanta pentru public. La DigitalPoint ne propunem mereu ca articolele sa abordeze subiecte actuale si in tendinte, si exact asa am procedat si in cazul Bman. In prim plan a ramas constant scopul de baza, acela de a lamuri problemele pe care le intampina barbatii atunci cand se confrunta cu incercarea de a-si gasi stilul personal. Asa am conturat cel mai stilat blog.

Blogul – mai mult decat file de poveste

De cate ori nu ai auzit pe cineva spunand „Cum, tu nu ai blog?” ?

Daca nu stiai, blogul nu este doar un simplu jurnal scris in timpul liber, ci poate fi un excelent instrument de promovare in mediul online. Ce avantaje iti ofera acesta?

·        este la indemana, facil de inteles si utilizat; nu trebuie sa fii un geniu pentru a detine un blog. Ai nevoie doar de minimum de informatii, un strop de talent si unul de ambitie.

·        cresterea traficului; existenta unui blog actualizat constant, poate doar sa starneasca interesul si sa obtina mai multe accesari pentru site.

·        optiunea de share pe social media; mai este nevoie sa dam explicatii cand vine vorba de importanta retelelor de socializare? Daca prezentul a decis ca social media dicteaza, poti doar sa profiti de oportunitate.

·        instrument de branding; existenta unui blog, implicit a articolelor, denota faptul ca tu esti atent la cerintele clientilor si le oferi si ceva in plus pe langa produse.

·        educarea publicului; informatia pe care tu o furnizezi are rolul de lamuri probleme, de a raspunde la intrebari. Trebuie, mai intai, sa le demonstrezi oamenilor utilitatea produsului tau, pentru ca acestia sa si-l doreasca.

Din culisele content writing-ului sau cum research-ul este mama invataturii

In cate feluri poti purta o camasa, sau Cum sa te imbraci la prima intalnire, pentru a cuceri o femeie?, sunt povesti pe care noi am incercat sa le asternem cat mai bine. Aspect pe care nu avem cum sa il scapam vreodata din vedere, research-ul este salvator de vieti. Ei bine, cu asta am inceput si acum. Nu, nu am reinventat noi secretele stilului masculin, ci am selectat doar informatie reala si de actualitate.

Abia dupa ce am fost siguri ca stim sa raspundem la toate intrebarile, am inceput procesul de triere, grupare si adaptare a informatiilor. Pe scurt, am inceput etapa noastra preferata, de scris, cea in care un articolul incepe sa prinda viata si contur.

Ne place sa facem si putin joc de rol, adica ne punem mereu in pielea personajului, pentru a vedea daca materialul creat este interesant, prinde la public si reuseste sa ofere informatie relevanta. Astfel ne dam seama daca tu, cel care citesti, ai deja informatia stocata in memorie, atunci cand parasesti site-ul.

Suntem multumiti de munca noastra abia atunci cand stim ca am scris, rescris si modificat de cateva ori. Doar asa suntem in totalitate siguri ca forma finala a unui material este cea mai buna.

La final putem spune ca suntem mai mult decat multumiti de munca realizata si ca am devenit experti in materie de asortat camasi, alaturi de Bman.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *