De ce este atat de importanta identitatea de brand?
Identitatea marcii este modul in care un brand se infațiseaza clienților. Este ansamblul tuturor activitaților de branding pe care o companie le complace pentru a fi perceputa intr-un mod special de publicul ținta.
Identitatea de brand este felul in care un brand se identifica pe piata pe care activeaza si nu numai. Este insumarea tuturor elementelor esentiale: numele unic de brand, logoul, sloganul, poziționarea brandului pe piata, asocierile acestuia cu anumite valori, idei etc. si personalitatea pe care acesta o adopta.
La Digital Point stim cat de importanta este crearea si retusarea imaginii de brand, astfel ca urmarim ca fiecare colaborare sa fie una eficienta si deschisa in comunicare pentru ca echipa noastra sa inteleaga brandul ca entitate si pentru a-l reprezenta asa cum trebuie. Unul dintre proiectele realizate curand au fost cel in colaborare cu Dentall24.
Cine este Dentall24?
Dentall24 este o clinica moderna de stomatologie din municipiul Iasi, cu o echipa formata din medici profesionisti, fiecare dintre ei fiind specializat pe cate o ramura diferita a medicinei dentare. Misiunea lor este aceea de a oferi servicii de calitate, cu cea mai moderna aparatura de pe piata la preturi cat mai avantajoase.
Ce a presupus colaborarea cu noi?
In momentul in care echipa Dentall24 ne-a contactat, nu avea creata inca o identitate online. Desigur ca in ziua de azi, un brand fara prezenta digitala, nu va avea notorietatea de care are nevoie pentru a fi de succes. Intelegand aceasta necesitate, Dentall24 a apelat la noi pentru a le crea un site care sa ii reprezinte.
Fiecare colaborare a noastra incepe cu un brief de client, de unde preluam fiecare cerinta, intelegem brandul ca identitate si-i conturam imaginea in functie de fiecare detaliu. Astfel ca pentru Dentall24 am creat un website cu un design clar, simplist, usor de navigat si care sa transmita clar misiunea, valorile, domeniile de activitate si informatiile de contact.
Logoul
Logoul este, desigur, unul dintre cele mai importante elemente de identitate de brand. Daca afacerea dumneavoastra ar fi o persoana, logoul ar fi chipul. Din punct de vedere cromatic, logoul este format din o nuanta si o nonculoare, respectiv auriu si negru. Simbolic, in orice domeniu de activitate, aceasta imbinare este una sugestiva pentru lux, calitate, servicii la cel mai inalt standard. Fiind o clinica ce se remarca prin calitate si disponibilitate, am dorit sa cream o identitate vizuala care sa reflecte importanta pe care o ofera cabinetul o ofera clientului, stand 24/7 la dispozitia acestuia pentru programari.
Logoul creat de noi, astfel, insumeaza aceste idei si valori: profesionalism si eficienta pentru a rezolva problemele dentare, disponibilitate constanta, calitate atat in aparatura, cat si in interactiunea constanta cu orice client.
Manual de identitate
Manualul de identitate functioneaza ca un ghid pentru toti cei asociati sau care se vor asocia cu brandul dumneavoastra– angajatii interni, partenerii si afiliatii – toti trebuie sa fie pe aceeasi pagina in ceea ce priveste intelegerea identitatii brandului, a activelor marcii in sine si a utilizarii adecvate a acestora. Ghidurile de brand sunt o resursa utila in timpul integrarii, re-brandingului si infiintarii unei noi companii. Ghidul de brand ajuta la usurarea acestor procese, deoarece ajuta la defalcarea marcii si la modul in care aceasta poate fi comunicata clientilor actuali si potentiali din publicul tinta. Avand un set de reguli si standarde, va permite sa comunicati o identitate consecventa a marcii pe toate mediile. Iata cateva elemente din manualul de identitate pe care l-am creat pentru cei de la Dentall24:
Materiale foto/video
Portofoliul nostru de servicii se extinde si in ceea ce priveste realizarea de materiale foto/video. Stiind ca ne-am familiarizat foarte bine cu esenta brandului in sine si cu valorile pe care le urmeaza, am propus clinicii sa realizam noi materialele pentru ca rezultatul per total sa fie armonios, in acord cu celelalte elemente de identitate. Imaginile au fost folosite atat pentru website-ul pe care l-am creat, cat si pentru promovarea ulterioara in mediul digital.
Materialele printate
Una dintre cele mai usoare modalitati prin care sa atragi atentia, in special atunci cand esti la inceput de drum, este reclama printata. Pentru a creste in notorietate, a informa publicul general cine esti, ce oferi, unde te poate gasi si cum, ai nevoie de materiale publicitare atractive, usor de inteles si prin intermediul carora sa fii contactat. Colaborarea noastra cu cei de la Dentall24 a presupus si crearea acestor elemente: flyere, vouchere, steag etc. prin care brandul nou lansat pe piata s-a facut auzit.
La Digital Point oferim un pachet integral de servicii pentru orice aspect al brandului tau pe care vrei sa il imbunatatesti, creezi de la 0, actualizezi sau pentru a-i mentine eficienta. Apeleaza la noi pentru ca ca obiectivele brandului tau sa devina rezultate!
One thought on “Noua identitate Dentall24”