fbpx

Dosfarm

Dosfarm și-a început activitatea în anul 2019, în Republica Moldova, ca parte a companiei Snack – Trade SRL. Anul 2020 le-a ghidat pașii înspre piața din România, deci iată-i acum, aici.

.Social Media

 Dosfarm avea nevoie de un start în forță, deci ne-am ocupat de tot ceea ce înseamnă social media, articole și SEO. Cuvintele nu au prisosit, ci au surprins întocmai esența brand-ului.

Nr. de like-uri

3400

Nr. de like-uri follow-eri

3400

Nr. de postari

3400

.Content

Contentul de calitate ar trebui să fie scris corect, clar, să engaging din punct de vedere emoțional și să includă SEO. Atunci când deții un brand, îți dorești ca oamenii să citească ceea ce scrii. Prin intermediul contentului ca la carte îți poți educa audiența și perspectiva acesteia asupra produselor și serviciilor tale.

Nr. de like-uri

8

Link articole

  1. Titlu articol-link
  2. Titlu articol-link
  3. Titlu articol-link
  4. Titlu articol-link
  5. Titlu articol-link

Design

.Social media graphics

Produsele Dosfarm aveau deja un ambalaj colorat și catchy, astfel că grafica de pe Social Media trebuia să scoată în evidență aceste aspecte. Totuși, deși design-ul produsului este unul jovial, datoria noastră era să îl facem accesibil pentru un public aparținând unei categorii de vârstă diferite. Încercările nu au fost puține, dar rezultatele nu au dezamăgit.

.Fotografii

Nimic nu vorbește mai clar publicului decât fotografiile care surprind concret toate detaliile produsului. Am pus fotograful echipei la treabă, am dat o mână de ajutor și am creat o serie de fotografii sugestive, care au fost integrate cu succes în postările de pe Social Media.

.Website banners

Website-ul Dosfarm reprezintă una dintre reușitele noastre de suflet, la care am lucrat în repetate zile, pentru a fi siguri că rezultatul va fi unul spectaculos. Prezentările animate atrag vizual, creând interacțiune și bonding între produse și user. Principiul de bază al site-ului îl constituie dezvăluirea produselor din toate unghiurile, în format 3D, cu o trecere continuă de la unul la altul, inspirată de ingredientul comun al bomboanelor, menta. Paleta de culori a fost atent stabilită, pentru a evoca cât mai bine aromele produselor, trecerea printre acestea fiind una graduală, slim, placută ochiului.

.Website design

Site-ul este unul de tip custom, care surprinde prin design-ul deloc tipic, și care dezvăluie treptat produsul. Textul, în mod similar, apare pe măsură ce utilizatorul dă scroll înspre josul paginii, oferind o experiență unică și constantă. Astfel, nu există moment în care userul să se plictisească, informația fiindu-i oferită în mod continuu. Din loc în loc poți observa prezența unor cuvinte cheie, precum „combinația perfectă” sau „vitamina C”, care înglobează și indică în mod voit esența produsului.

IT

.Wordpress

Cărămida lipsă din structura brand-ului, site-ul Dosfarm a fost clădit, bomboană cu bomboană, pentru ca publicul să poată interacționa într-un mod unic cu produsele, care, ce să vezi, sunt în format 3D!

 Ne place să ne ținem prietenii aproape, iar Dosfarm și mai aproape!