fbpx

Casa Lebada​

 Societate cu capital integral privat românesc, Casa Lebăda a fost fondată în anul 1993, în Iași, aflându-se în prezent în top 6 producători de lacuri și vopsele din România.

Marketing

.SEO

De ce este SEO atât de important? Deoarece îți poate face site-ul mai vizibil, adică îți poate genera accesări și trafic în mod organic. Deși diferențele nu pot fi observate imediat, pe termen lung te vei bucura de rezultate satisfăcătoare.

Utilizatori

  • Vizitatori noi 21.9%
  • Vizitatori reveniti 78.1%

Dispozitive de acces

Ponderea dispozitivelor utilizate la accesarea paginii web

.Social Media

În prezent, social media reprezintă o alegere naturală pentru a ajunge la potențiali cumpărători. Ne-am asigurat că Lebăda este prezentă în online pe rețele precum Facebook, Instagram sau Linkedin, unde postăm în continuare content relevant și calitativ, specific acestui tip de business.

Nr. de like-uri

12,330

Nr. de like-uri follow-eri

12,627

Nr. de postari

180

.Content

Cu siguranță scrisul este mama învățăturii, și tocmai de aceea scriem zilnic. Nu suntem noi cei mai pricepuți meșteri în ale zugrăvitului, dar suntem meșteri în ale scrisului. Ținând cont de gama de produse din ofertă, ne-am axat pe informații și sfaturi legate de design-ul interior, cât ți produse de curățenie sau dezinfectanți.

Nr. de articole

53

Link articole

  1. Nou la Casa Lebadă, Gelul de mâini dezinfectant cu Efect încălzitor
  2. Titlu articol-link
  3. Titlu articol-link
  4. Titlu articol-link
  5. Titlu articol-link

Design

.Social media graphics

 Lebăda avea nevoie de puțină culoare care sa îi reprezinte personalitatea, așa că am adus o tușă fresh în imaginea etichetelor și a logo-ului. Firește, nu ne-am oprit aici, ci am continuat cu partea foto-video, bannere stradale, și, piesa de rezistență, personalizarea unei stații de autobuz, despre care credem că a ieșit ca în povești.

.Fotografii

Fotografia de produs este un element de o importanță crucială pentru orice brand de pe suprafața mapamondului, de aceea am acordat atenția necesară acestui segment multimedia și am creat imagini care să se ridice la standarde internaționale. Am mai povesti, dar credem că imaginile vorbesc de la sine!

.Video

Deoarece audio-vizualul vorbește întotdeauna pentru sine, Lebăda a beneficiat de un video de prezentare amplu care să includă cele mai importante elemente și practici ale brandului, integrând cu atenție fragmente care surprind atât identitatea, cât și integritatea  acesteia.

.Outdoor printing

Te-ai oprit vreodată din drum, în fața unei stații de autobuz, deoarece te-a atras design-ul acesteia? Exact acest efect am dori să îl obținem și în cazul Casa Lebăda. Design-ul stației de autobuz a avut scopul de a marca și promova lansarea noului produs, Dezinfectantul de Mâini cu Efect Răcoritor. Fresh!

.Package design

Casa Lebăda avea nevoie de un touch fresh, care să pună într-o lumină nouă produsele proprii. Așa a pornit crearea unor noi etichete pentru lacuri, vopsele și dezinfectanți. Design-ul abordat a fost unul simplu, gândit să cuprindă numele produsului, logo-ul Casa Lebăda, ingredientele și câteva informații de interes general.

.Website banners

Crearea unui banner poate fi o joacă de copii dacă urmezi niște pași bine stabiliți și dacă îți pui imaginația la contribuție. Am ales dimensiunile, fundalul și elementele vizuale, alături de culori, texturi, și bineînțeles, un mesaj potrivit. Toate aceste hotărâri au fost luate având constant în minte specificul business-ului și scopul de a capta atenția publicului.

.Website design

Structura vizuală completă, întregită de un design îndrăzneț, cu o nuanță bold de albastru, facilitează arhitectura informațională. Partea de design industrial este potrivită unui brand cu produse destinate construcțiilor și amenajărilor interioare. Elementele simple integrate ajută și la optimizarea mobile.

IT

.Wordpress

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.